- kategorie:
- Pomoce dydaktyczne
- Pracownie przedmiotowe
- Pracownia geograficzna
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Pracownie przedmiotowe
- Pracownia geograficzna
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Stymulowanie rozwoju
- Przyroda, środowisko, ekologia
- Przyroda
- Doświadczenia
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Stymulowanie rozwoju
- Przyroda, środowisko, ekologia
- Przyroda
- Doświadczenia
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Stymulowanie rozwoju
- Przyroda, środowisko, ekologia
- Przyroda
- Program edukacyjny
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Stymulowanie rozwoju
- Przyroda, środowisko, ekologia
- Przyroda
- Program edukacyjny
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Stymulowanie rozwoju
- Przyroda, środowisko, ekologia
- Przyroda
- Laboratoria elektroniczne
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Stymulowanie rozwoju
- Przyroda, środowisko, ekologia
- Przyroda
- Laboratoria elektroniczne
Opis
Geografia. Pogoda i klimat 21 lekcji LaboLab
Dane produktu:
Moduł Pogoda i klimat porządkuje wiedzę uczniów na temat pogody i pomiarów jej składników, pór roku oraz zagrożeń wynikających z niebezpiecznych zjawisk pogodowych. Uczniowie poznają przyrządy służące do pomiaru składników pogody, a nawet samodzielnie budują klasową stację meteorologiczną.
Podczas pracy z modułem są prowadzone obserwacje składników pogody dane są codziennie zbierane i analizowane, a następnie konfrontowane z rzeczywistymi danymi pogodowymi z okolicy. Uczniowie badają pogodę, analizując informacje o opadach i temperaturach w miastach na całym świecie i zestawiają je z analogicznymi danymi lokalnymi.
Porównują ze sobą dostępne informacje, w celu wyszukania sezonowych wzorców pogodowych i wpływu położenia geograficznego na pogodę. Ponadto uczniowie poznają strefy klimatyczne, badając lokalizacje na całym świecie, a następnie opracowują broszurę podróżną, aby podzielić się swoimi odkryciami z resztą klasy.
Poznają także niebezpieczne zjawiska pogodowe i dyskutują o tym, w jaki sposób mogą one wpłynąć na ludzi. Wypracowują rozwiązania zmniejszające negatywny wpływ poznanych zjawisk i oceniają skuteczność swoich pomysłów.
Zawartość modułu:
– przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej
– scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi
– drukowane materiały dla uczniów o zróżnicowanym poziomie
– dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczycieli (licencja szkolna, bezterminowa)
– stacja pogodowa
– deszczomierz
– termometr 10 szt.
– nadmuchiwana piłka/globus (śr. 40 cm)
– rękaw, wskaźnik wiatru
– plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Metoda badawcza”
– duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne, 50x60x30 cm).
Użycie LaboLAB w pracowni szkolnej to gwarancja lepszego przygotowania uczniów do poszukiwanych na rynku zawodów, a także realizacja postulatów STEM.
STEM jest skrótem od angielskich słów: Science, Technology, Engineering, Mathematics (nauki przyrodnicze, technika, inżynieria i matematyka) i reprezentuje te obszary, przez które ścieżka edukacyjna, doświadczenia szkolne, także zawodowe i życiowe prowadzą do szeroko rozumianych światów nauki i branży technologicznej oraz dziedzin na ich styku.
Prezentowany w LaboLAB model edukacji oparty na nauce biologii przez doświadczenie i samodzielne dochodzenie do wiedzy, to elementy tej koncepcji, której celem jest rozbudzenie zainteresowania uczniów przedmiotami matematyczno-przyrodniczymi, inżynierią i techniką poprzez nauczanie ich w sposób zintegrowany.
Zastosowane podejście do nauczania z wykorzystaniem modelu 5E (zaangażowanie – poszukiwanie – tłumaczenie – zastosowanie – ewaluacja) w każdym zestawie LaboLAB daje uczniowi możliwość wcielenia się w rolę badacza, który samodzielnie poszukuje, tłumaczy i stosuje zdobytą wiedzę w praktyce.
Galeria





Szczegóły
- Indeks 717115
- Producent Learnetic
- Seria LaboLab
- Poziom nauczania Szkoła podstawowa 4-8