The wishlist name can't be left blank

Eduterapeutica TIK Procesy Komunikacyjne Zestaw

Dostępny
Indeks
737242
Cena
Cena 5 790,00 zł
- +

Opis

Eduterapeutica TIK Procesy Komunikacyjne Zestaw

 

Dane produktu:

Eduterapeutica Autyzm to jedyny taki system wspierający całe grono pedagogiczne. Jest to zbiór praktycznych i różnorodnych materiałów zebranych w jednym miejscu. W pakiecie zawarto przydatne wskazówki, szczególnie dla nauczycieli klas 1-8, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD. Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Licencja otwarta – nieograniczona ilość użytkowników i urządzeń.

Pakiet zawiera komplet różnorodnych materiałów dla pedagoga, nauczycieli wychowawców i nauczycieli specjalistów:

- ponad 60 zabaw wspierających relacje i komunikację między uczniami (bloki tematyczne: emocje, kształtowanie i wzmacnianie pozytywnej postawy, rozwijanie umiejętności społecznych, zajęcia integracyjne, rozwijanie teorii umysłu i inne – bez wątpienia sprawdzają się również na godzinach wychowawczych),

- 11 plakatów edukacyjnych (do powieszenia np. w pokoju nauczycielskim),

- poradniki dla nauczycieli/wychowawców: „Jak prowadzić lekcje w klasach, w których są uczniowie ze spektrum autyzmu?” oraz „Dom – szkoła – klasa w trosce o ASA, czyli jak współpracować z Rodzicami ucznia z ASD?”

- prezentacje multimedialne dla pedagoga do przeprowadzenia wewnętrznych szkoleń doskonalenia nauczycieli,

- blisko 20 kart pracy integrujących uczniów,

- 5 sztuk praktycznych fiszek dla nauczycieli z podpowiedziami, jak wykorzystać mocne strony ucznia z ASD podczas zajęć w szkole,

- 3 arkusze buziek emotikonek: zarówno te już gotowe jak i do samodzielnego wykonania, pomocne w komunikowaniu się z uczniami,

- dostęp do zbioru 20 filmów edukacyjnych o dzieciach i młodzieży ASD,

- długopis Banach 3D z 10 kartami pracy do stosowania na zajęciach rewalidacyjno-kompensacyjnych. Pracując z długopisem uczniowie z ASD uczą się koncentracji, cierpliwości, ćwiczą umiejętności manualne (np. właściwy chwyt pisarski); praca z długopisem 3D wyzwala pozytywne emocje, które wspomagają proces uczenia,

- materiał do Długopisu Banach 3D na start – 30m filamentu w 3 kolorach (czerwony, niebieski, żółty).

 

Długopis terapeutyczny Banach 3D

Nauka przez doświadczenia oraz kontakt ucznia z fizycznym przedmiotem czy modelem jest według wielu badań skuteczniejsza od posługiwania się opisami i zdjęciami.

Pracę zaczynamy od wspólnej realizacji prostych modeli przy pomocy długopisów do druku trójwymiarowego:

- zmieniają rysunki w przestrzenne obiekty,

- są łatwe w obsłudze do samodzielnego użycia przez uczniów na każdej lekcji i na zajęciach dodatkowych,

- są szybkie – obiekt powstaje już po kilku minutach, integrują uczniów i uczą współpracy.

 

Dlaczego warto wykorzystywać Długopis Banach 3D na zajęciach:

- aktywizowanie uczniów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii,

- praca z długopisami 3D wyzwala dobre emocje, które wspomagają proces terapii,

- wymuszają odpowiedni chwyt pisarski,

- ćwiczą sprawność manualną,

- dużo lepsze efekty w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, spektrum autyzmu oraz ADHD,

- Każdy kto weźmie długopisy 3D do ręki zrozumie, że to bardzo proste!

- Rozwija kreatywność, wyobraźnię przestrzenną i artystyczną,

- Uczy planowania i organizacji działań wzbogacając tradycyjne zajęcia.

 

Długopisy Banach 3D to zestaw:

- Długopisów 3D – 6 szt.

- Przenośnych baterii (powerbank) do korzystania z długopisów 3D bez zasilania – 6 szt.

- Materiału do druku – filamentu.

- Szablonów do pracy w klasie z długopisami 3D.

- Szkolenie online dla nauczycieli.


Warunki techniczne:

- zakres obsługiwanej temperatury: od 50 do 210*C

- 8 ustawień prędkości

- system start-stop

- ceramiczna głowica

- specjalna głowica pozwalająca na pracę z niższą niż nominalna temperatura dla danego typu materiału, np: 160 stopni dla typowego PLA

- system automatycznego cofania filamentu przy wyłączaniu – mechanizm zapobiegawczy przed zapychaniem urządzenia

- możliwość pracy na zasilaniu z powerbanku

- wyświetlacz LCD

- napięcie zasilania 5V – możliwość zasilania z power banku

- ergonomiczny uchwyt z wyściółką gumową

- kilkadziesiąt karty pracy do użytku zgodnie z podstawą programową Szkoły Podstawowej

- przejrzysta podkładka do druku

- instrukcja w języku polskim

- obsługa filamentów: PCL, PLA, nGEN, nGen_FLEX, ABS, PET-G i innych


Złapmy Lwa Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Wspomaga rozwój dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi. Złapmy Lwa 3×4 – specjalne potrzeby edukacyjne wspomaga rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat.
To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.

Gra „Złapmy lwa” (podobnie jak szachy) rozwija szereg umiejętności takich jak myślenie logiczne, myślenie strategiczne, koncentracje, cierpliwość, radzenie sobie z emocjami, umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.


Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:

percepcję wzrokową, pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni, myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie, motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.

Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.


Do gry “Złapmy lwa – specjalne potrzeby edukacyjne” dołączone są kartonowe elementy:

6 kartonowych kół z „emotikonami” symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.

 

Zestaw zawiera:

- planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,

- kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z „emotikonami” symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);

- sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami,

- poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy,

- zabawy multimedialne na tablicę interaktywną,

- nagrody – naklejki dla dzieci.

Galeria

Szczegóły

  • Indeks 737242
  • Producent EI System
  • Seria Eduterapeutica

Dodaj opinię

Tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy dokonali zakupu mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto