The wishlist name can't be left blank

Drewniana gra 2w1 Chińczyk z kartami / Gęś GA374 BS Toys

Dostępny
Indeks
736354
Twój rabat 24% (70,45 zł)
Cena
Cena 217,45 zł 287,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 287,90 zł
- +

Opis

Drewniana gra 2w1 Chińczyk z kartami / Gęś GA374 BS Toys

 

Dane produktu:

Chińczyk w nowej wersji - z kartami do gry oraz gra Gęś. Dwie gry na jednej ogromnej drewniane planszy ( średnica 45 cm). Zagraj koniecznie. Fantastyczna zabawa dla całej rodziny. Dużo śmiechu :)

Nowe zasady Chińczyka: ruszasz się swoim pionkiem zgodnie z wyciągniętą kartą. Zawsze uważaj na przeciwnika! Powodzenia!

 

CHIŃCZYK

Przygotowanie do gry:

1. Każdy gracz wybiera kolor pionków.

2. 4, 6 graczy może grać w drużynach. 2,3 lub 5 graczy gra pojedynczo. Gracze z jednej drużyny siadają naprzeciwko siebie.

3. Dla każdego gracza/drużyny używasz jednego koloru kart od 2-10, Walet, Dama, Król, As. (kolor bez znaczenia) Dla 4 osób to cała talia - Jocker nie bierze udziału, dla 6 osób 1,5 talii.

4. Karty rozdaje ten gracz który wyciągnął najwyższą kartę. Tasuje karty i rozdaje każdemu graczowi 5 kart w pierwszej rundzie. W drugiej i trzeciej rundzie gracze otrzymują po 4 karty. Potem następuje zmiana rozdającego zgodnie ze wskazówkami zegara.

 

Etap gry:

1.Grę rozpoczyna gracz siedzący po lewo od rozdającego. Rzuca na środek planszy dowolnie wybraną jedną ze swoich kart i wykonuje akcję

Karty akcji:

As: Przesuń pionek z pozycji początkowej na pozycję startową albo przesuń pionek o 1 pole

Król: Przesuń pionek z pozycji początkowej na pozycję startową

Dama: przesuń pionek o 12 pól

Walet: Zamień miejscami swój pionek z pionkiem innego gracza. Nie jest dozwolona zamiana gdy pionek jest na pozycji startowej lub w domu

7: Przesuń 1 lub 2 pionki o siedem pól. Możesz podzielić ruch - 1 pionek przesuwasz o 3 pola o 2 pionek o 4 pola

4: Cofnij pionek o 4 pola

 

Ruchy pionków:

1.jeśli pionek znajdzie się na tym samych polu co inny pionek to wraca do pozycji początkowej.

2.pionek na pozycji startowej blokuje ruchy innych pionków: nie można go przejść, zbić.

3.Pionek wchodzący do domu zajmuje pola po kolei.

Karty:

1.gracz wybiera dowolną ze swoich kartę , którą chce wyrzucić.

2.jeśli nie możesz zagrać karty to oddajesz swoje karty na środek planszy i czekasz do następnej rundy.

3.jeśli jesteś przed domem i nie możesz położyć żadnej karty to oddajesz swoje karty na środek planszy i czekasz do następnej rundy.

 

Drużyny:

1.jeśli chcesz pomóc graczowi z drużyny i użyć swoich kart najpierw umieść swoje pionki w domu

2.członkowie drużyny nie mogą się porozumiewać. Jeśli zostaniecie przyłapani to po 1 waszym pionku wraca do pozycji początkowej

3.zwycięża drużyna która jako pierwsza umieści pionki wszystkich graczy w domu

4.Jeżeli użyjesz " 7 " aby swój ostatni pionek umieścić w domu to następną kartę możesz użyć do ruchu pionku ze swojej drużyny

 

GĘŚ

Etapy gry:

1. rzuć dwoma kostkami i przesuń pionek o tyle pól ile wynosi suma wyrzuconych oczek

2. jeśli stanąłeś na polu GĘŚ możesz ponownie przesunąć się o tyle oczek

3. Jeśli na końcu rzucisz za dużo i miniesz pole 63, musisz cofnąć się o pozostałą liczbę kroków. Jeśli wylądujesz na gęsi, musisz ponownie zmniejszyć liczbę kroków, które wykonałeś

4. Jeśli rzucisz 4 i 5 przy pierwszym rzucie, możesz natychmiast przejść do pola 53. Jeśli rzucisz 6 i 3, możesz przejść do pola 26

5.Możesz także zagrać, aby wyjść z pól 31 i 52, jeśli nie zostaniesz zwolniony po trzech rundach

 

Pole Gęś - 5, 9, 14, 18, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59 Jeśli stanąłeś na polu gęsi, możesz powtórzyć liczbę kroków jeszcze raz. Na przykład, jeśli rzuciłeś 4 możesz ponownie przesunąć pionek o 4 pola do przodu.

Latająca Gęś - pole nr 6 Łał! Możesz polecieć do pole nr 12.

Gniazdo - pole nr 19 Odpocznij, mijasz kolejkę

No cóż…. - pole nr 31 O nie, spadłeś ze studni. Poczekaj, aż ktoś inny wejdzie na to pudełko. Osoba, która była pierwsza w studni, może kontynuować grę.

Objazd - pole nr 42 Zgubiłeś się! Wróć na pole nr 37.

Klatka -pole nr 52 Jesteś uwięziony. Poczekaj, aż ktoś inny pojawi się w tym polu. Kto był pierwszy w klatce, może kontynuować grę.

Zupa - pole nr 58 Zostałeś zamieniony w zupę - Wracasz na start

Koniec! - 63 Pierwszy zawodnik, który dotrze do mety, to zwycięzca!

Galeria

Szczegóły

  • Indeks 736354
  • Producent BS Toys
  • Wiek Dla przedszkolaków (+6 lat)
  • Wymiary opakowania 48x46x3 cm
  • Symbol GA374
  • Ilość graczy 2-6
  • EAN 8717775443742

Dodaj opinię

Tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy dokonali zakupu mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto