- kategorie:
- Zabawki
- Wiek
- 3-5 lat
- +3 lata
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Kapitan Nauka
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Edukacyjne
- Codzienne sytuacje
- |
- |
- Upominki od Mikołaja
- Gry edukacyjne
- |
- Gry dla dzieci
- Znane marki
- Gry Kapitan Nauka
- |
- Gry dla dzieci
- Gry rodzinne
Opis
Gra edukacyjna Gotowanie Kapitan Nauka
Dane produktu:
Ćwiczenia stanowią uzupełnienie treści zawartych w podręcznikach.
Ikony u góry strony Gra Gotowanie to wyjątkowa propozycja dla dzieci w wieku 3-9 lat, dzięki której zainteresują się kulinariami, poznają tajniki przygotowywania popularnych dań i dowiedzą się więcej o zasadach zdrowego odżywiania.
Znajomość produktów i dań to nie wszystko! Najmłodsi wezmą też udział w wyścigu po tytuł mistrza gotowania na czas.
Poćwiczą refleks, spostrzegawczość, koncentrację i pamięć, rywalizując o wygraną z rówieśnikami lub bliskimi.
Każda kulinarna rozgrywka wpłynie także na poprawę umiejętności logicznego myślenia.
Gra to także okazja do wspólnego spędzania czasu i zwrócenia uwagi najmłodszych na potrzeby żywieniowe oraz zachęta do rozpoczęcia przygody z gotowaniem.
Dodatkowym atutem jest możliwość wykorzystania gry do nauki angielskiego, ponieważ zawiera dwujęzyczne podpisy pod składnikami, anglojęzyczne warianty rozgrywek oraz nagrania mp3 wszystkich słówek (do pobrania ze strony: www.KapitanNauka.pl/gotowanie).
O smakowite i zachęcające do gry ilustracje zadbał Maciej Łazowski. Kolorowe składniki, potrawy i inne elementy przykują uwagę dziecka i rozbudzą jego wyobraźnię i kreatywność.
Pożywna zupa jarzynowa, chrupiąca pizza, a może kolorowa sałatka owocowa? To wszystko znajdziecie we wnętrzu gry Gotowanie! Nie ma mowy o nudzie, w środku aż 12 różnych wariantów rozgrywek!
Gra Gotowanie otrzymała w wyróżnienie 9. edycji konkursu Zabawka Roku 2018, który pomaga rodzicom wybierać mądre i bezpieczne zabawki, stymulujące rozwój ich dzieci.
Gra zawiera: 4 talerze z potrawami, 4 dwustronne listy zakupów i 36 żetonów ze składnikami.
Zasady gry zostały wyjaśnione w dołączonej instrukcji.
W serii również:
Gra edukacyjna Polska
Gra edukacyjna Zwierzaki bystrzaki
Gra edukacyjna Zakupy
Gra edukacyjna Zegar
Galeria




Szczegóły
- Indeks 724138
- Producent Kapitan Nauka
- Wiek Dla przedszkolaków (+3 lata)
- Ilość graczy 1-4
- Czas trwania gry 10-20 min
- EAN 5903792767012
- Ilustracje Maciej Łazowski
- Numer wydania 2
- Rok wydania 2019