- kategorie:
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Edukacyjne
- Słowne i liczbowe
- |
- Zabawki
- Wiek
- 3-5 lat
- +3 lata
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne
- |
- Zabawki
- Wiek
- 3-5 lat
- +3 lata
- Gry i puzzle
- Gry planszowe
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Edukacyjne
- Językowe
- |
- |
- Gry dla dzieci
- Gry edukacyjne
- Gry językowe
- Gry do nauki czytania
- |
- Gry dla dzieci
- Gry znanych marek
- Gry Kapitan Nauka
- |
- Gry dla dzieci
- Gry edukacyjne
- Gry logopedyczne
- Rozwijanie percepcji wzrokowej
- |
- Gry dla dzieci
- Gry edukacyjne
- Gry logopedyczne
- Rozwijanie percepcji słuchowej
- |
- Dziecięce zainteresowania
- Nauka czytania i pisania
Opis
Gra edukacyjna Alfabet Smart Bingo Kapitan Nauka
Dane produktu:
Zobacz, jak interesująca może być zabawa z alfabetem: zakręć kołem, wylosuj literę i zaznacz rysunek.
Wytęż wzrok i znajdź m jak mysz!
Alfabet Smart Bingo to gra, która ułatwi dziecku poznawanie liter i wprowadzi je do nauki czytania.
Najmłodsi nauczą się kojarzyć litery z dźwiękami oraz rozpoznawać słowa rozpoczynające się od danej litery.
Wesołe i kolorowe ilustracje na elementach gry wzbudzą zainteresowanie graczy.
Zabawa z Bingo to także doskonały trening umysłu, rozwój percepcji wzrokowej i słuchowej oraz spostrzegawczości.
Bingo zapozna dziecko z podstawami czytania ze zrozumieniem.
Na bardziej doświadczonych czekają rozgrywki z elementami myślenia strategicznego.
Atutem jest możliwość samodzielnej gry, ale świetnie sprawdzi się także podczas wspólnych rozgrywek z rodziną czy rówieśnikami.
Smart Bingo to wspaniałe gry dla całej rodziny oraz świetna okazja do nauki m.in. kolorów i liter. Dzięki nim dzieci rozwiną percepcje wzrokową, spostrzegawczość i koncentrację uwagi. Gry mogą stanowić również ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli podczas codziennych zajęć w przedszkolu. - Magdalena Tokarczyk – nauczycielka wychowania przedszkolnego, autorka bloga Przedszkolankowo.pl, a prywatnie mama trzech chłopców
Gra Alfabet. Bingo Smart zawiera 4 dwustronne plansze, 53 żetony, koło losujące, pasek zwycięstwa oraz instrukcję.
Galeria
Szczegóły
- Indeks 736343
-
Producent
Kapitan Nauka
- Kraj produkcji Polska
- Kraj pochodzenia produktu Polska
- Autor Izabela Gołaszewska
-
Wiek
Dla przedszkolaków (+3 lata)
- Ilość graczy 1-4
- EAN 5903699821084
- Rok wydania 2021