- kategorie:
- Pomoce dydaktyczne
- Stymulowanie rozwoju
- Czytanie i pisanie
- Sylaby
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Stymulowanie rozwoju
- Czytanie i pisanie
- Gry
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Logopedia
- Gry i zabawy
- Gry logopedyczne
- Domino
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry logopedyczne
- Domino
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Logiczne
- Domino
- |
- Zabawki
- Wiek
- 3-5 lat
- +5 lat
- Edukacyjne
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Stymulowanie rozwoju
- Czytanie i pisanie
- Sylaby
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Stymulowanie rozwoju
- Gry
- Czytanie i pisanie
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Stymulowanie rozwoju
- Logopedia
- |
- |
- |
- Dzień dziecka
- |
- Gry dla dzieci
- Gry edukacyjne
- Gry logopedyczne
- Rozwijanie percepcji słuchowej
- |
- Gry dla dzieci
- Gry edukacyjne
- Gry językowe
- Gry do nauki czytania
- |
- Gry dla dzieci
- Gry znanych marek
- Gry Alexander
- |
- Gry dla dzieci
- Gry logiczne
- Domino
- |
- Gry dla dzieci
- Gry edukacyjne
- Gry logopedyczne
- Wspomaganie rozwoju mowy
Opis
Gra edukacyjna Sylaby w dominie 0410 Alexander
Dane produktu:
Sylaby w dominie to gra dydaktyczna, polegająca na dopasowaniu odpowiednich sylab w taki sposób, by powstały poprawne formy wyrazów dwusylabowych.
Uczestnicy gry ćwiczą swą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie właściwych słów, a także utrwalają poprawną pisownię budowanych wyrazów.
Zawartość zestawu:
- 56 kostek domina
- klepsydra
- worek
- 16 żetonów
- karta wyrazów
- instrukcja
W jaki sposób skutecznie i szybko przekazać dzieciom wiedzę? Jedną z najskuteczniejszych metod jest nauka przez zabawę.
Sowa Mądra Głowa Poleca to seria 80 produktów dedykowanych dzieciom w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Stanowią one zarówno interesujący materiał do nauki w domu, jak i mogą być wspaniałą pomocą dydaktyczną dla pedagogów i logopedów.
Seria porusza szeroki zakres edukacji najmłodszych: ćwiczenia motoryki małej, poznawanie kształtów, kolorów, budowanie wypowiedzi, kształcenie słuchu fonemowego, ćwiczenie poprawnej wymowy, nauka literek, czytania, pisania, nauka zasad ortografii oraz ćwiczenie poprawnej pisowni, nauka cyferek, liczenia, poznawanie obszarów życia codziennego.
Z Sową Mądrą Głową:
- dzieci uczą się szybko i skutecznie,
- nauczyciele skuteczniej i ciekawiej przeprowadzają lekcje,
- rodzice bez frustracji nadrabiają z dzieckiem szkolne zaległości,
- logopedzi mają przyjemne narzędzia pracy.
Każdy pojedynczy produkt z serii to:
- wiele wariantów gier i zabaw,
- samodzielne ćwiczenia lub zabawa w szerszym gronie.
Galeria


Szczegóły
- Indeks SE0175
- Producent Alexander
- Wiek Dla przedszkolaków (+5 lat)
- Wymiary opakowania 24,5x20,5x4,5 cm
- Symbol 0410
- Seria Sowa Mądra Głowa
- Ilość graczy 2-4
- EAN 5906018004106
- Ilość elementów 77