- kategorie:
- Zabawki
- Wiek
- 3-5 lat
- +4 lata
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Kapitan Nauka
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Edukacyjne
- Kodowanie
- |
- |
- Gry dla dzieci
- Gry znanych marek
- Gry Kapitan Nauka
- |
- Gry dla dzieci
- Gry planszowe
- Gry planszowe dla 4 latka
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Zabawki
- Gry i puzzle
Opis
Gra na kodowanie Zakodowany zamek Kapitan Nauka
Dane produktu:
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Graj w pojedynkę lub z drużyną i prześcignij ducha!
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Barwne ilustracje i ciekawa fabuła zachęci dziecko do zabawy, w trakcie której poćwiczy tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwinie myślenie logiczne, kreatywność i umiejętność skupienia na zadaniu. Wariant kooperacyjny gry nauczy współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu, gdy nie ma akurat w pobliżu innych miłośników planszówek!
Zakodowany zamek od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania.
Atutem gry Zakodowany Zamek jest wykorzystywanie STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths) – nowego podejścia do nauki, integrującego nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę. Wszystko to dla rozwoju umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.
Okiem Eksperta
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl
Atrakcyjność gry podnoszą ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak. W pakiecie plansza, 32 żetony i 35 kart. Wszystkie elementy zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę i wytrzymałość podczas rozgrywek.
Galeria
Szczegóły
- Indeks 732016
- Producent Kapitan Nauka
- Kraj produkcji Polska
- Kraj pochodzenia produktu Polska
- Autor Hubert Bobrowski
-
Wiek
Dla przedszkolaków (+4 lata)
- Ilość graczy 1 i więcej
- Czas trwania gry 15-20 min
- EAN 5903699821046
- Ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak
- Rok wydania 2020