The wishlist name can't be left blank

Gra na kodowanie Zakodowany zamek Kapitan Nauka

Autor: Hubert Bobrowski
Dostępny
Indeks
732016
Twój rabat 21% (14,80 zł)
Cena
Cena 55,10 zł 69,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,90 zł
- +

Opis

Gra na kodowanie Zakodowany zamek Kapitan Nauka

 

Dane produktu:

Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Graj w pojedynkę lub z drużyną i prześcignij ducha!

Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.

Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Barwne ilustracje i ciekawa fabuła zachęci dziecko do zabawy, w trakcie której poćwiczy tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwinie myślenie logiczne, kreatywność i umiejętność skupienia na zadaniu. Wariant kooperacyjny gry nauczy współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu, gdy nie ma akurat w pobliżu innych miłośników planszówek!

Zakodowany zamek od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania.

Atutem gry Zakodowany Zamek jest wykorzystywanie STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths) – nowego podejścia do nauki, integrującego nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę. Wszystko to dla rozwoju umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.

 

Okiem Eksperta

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.

dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl

 

Atrakcyjność gry podnoszą ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak. W pakiecie plansza, 32 żetony i 35 kart. Wszystkie elementy zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę i wytrzymałość podczas rozgrywek.

Galeria

Szczegóły

  • Indeks 732016
  • Producent Kapitan Nauka
  • Kraj produkcji Polska
  • Kraj pochodzenia produktu Polska
  • Autor Hubert Bobrowski
  • Wiek Dla przedszkolaków (+4 lata)
  • Ilość graczy 1 i więcej
  • Czas trwania gry 15-20 min
  • EAN 5903699821046
  • Ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak
  • Rok wydania 2020

Dodaj opinię

Tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy dokonali zakupu mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto