- kategorie:
- Pomoce dydaktyczne
- Komunikacja społeczna
- Rozwój osobowości
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Komunikacja społeczna
- Domino
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Klocki
- Edukacyjne
- Domino
- Zabawki
- |
- Klocki
- Edukacyjne
- Domino
- |
- Zabawki
- Edukacyjne
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne i logiczne
- Logiczne
- Domino
- |
- Zabawki
- Wiek
- 0-2 lata
- +2 lata
- Edukacyjne
- |
- Zabawki
- Wiek
- 0-2 lata
- +2 lata
- Gry i puzzle
- Gry edukacyjne
- |
- Pomoce dydaktyczne
- Stymulowanie rozwoju
- Edukacja włączająca
- |
- MAC DYDAKTYKA
- Stymulowanie rozwoju
- Edukacja włączająca
- |
- Zabawki
- Drewniane
- Logiczne
- Klocki
- |
- Zabawki
- Drewniane
- Klocki i puzzle
- Klocki drewniane DOMINO
Opis
Domino - gra twarzy PILCH
Dane produktu:
Kształcenie emocjonalności dzieci oraz rozwijanie samoświadomości i świadomości własnego ciała.
Emocje i obraz siebie stanowią ważny element w kształtowaniu się osobowości dzieci i na równi z innymi jej funkcjami muszą być celowo i systematycznie rozwijane.
”Gra Twarzy” ma na celu dostarczenie wiadomości i doświadczeń społecznych, które zmierzają do prawidłowego kształtowania osobowości oraz inspirowanie zajęć i zabaw rozwijających emocjonalność dzieci.
Trzeba stworzyć dzieciom warunki do prawidłowego rozwoju sfery emocjonalnej i obrazu siebie, aby zapobiegać wszelkim zaburzeniom emocjonalnym i powstawaniu negatywnej samooceny.
Wartości edukacyjne:
- Rozwijanie sfery emocjonalnej dzieci
- zdobywanie wiedzy na temat przeżywanych emocji i uczuć przez siebie i innych ludzi.
- zdobywanie wiedzę na temat przeżywanych emocji i uczuć
- skonfrontowanie swoje postrzeganie emocji z rówieśnikami
- poznawanie różnice między ludźmi oraz nauczy się szacunku i akceptacji
- poznawanie zasady zdrowej rywalizacji
Cele operacyjne:
1. Rozpoznajemy i nazywamy uczucia.
2. Zwracamy uwagę na uczucia innych ludzi.
3. Ludzie różnią się między sobą.
4. Ludzie są podobni do siebie.
5. Jesteśmy niepowtarzalni.
Zasady gry:
W grze biorą udział dwie, trzy lub cztery osoby (ze względu na ogólnie niewielką liczbę klocków, przy większej liczbie graczy gra staje się nieciekawa).
Klocki odwraca się ilustracjami do spodu i miesza.
Następnie losuje się gracza rozpoczynającego – jest nim zwykle gracz, który wylosuje na kostce największą ilość oczek lub poprzez grę w „marynarza”- kto najwięcej .
Gracze pobierają klocki poczynając od rozpoczynającego, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, po jednym klocku lub od razu w odpowiedniej liczbie (zwykle nie więcej niż siedem), nie pokazując ich pozostałym graczom.
Klocki pozostające na stole to „talon”.
Rozpoczynający wykłada dowolny klocek a pozostali, kolejno, dokładają swoje klocki według ustalonych zasad.
Zawartość zestawu:
- 30 elementów o wymiarach 4 x 8 cm z kolorowymi rysunkami dziewczynki wyrażającymi różne emocje mimiką oraz gestami.
- Całość umieszczona w drewnianej skrzynce o wymiarach 17,5 x 10,5 x 5,5 cm z wysuwanym wieczkiem.
- Instrukcja w języku polskim z propozycjami zabaw
Galeria






Szczegóły
- Indeks SE1526
- Producent Pilch
- Wiek Dla najmłodszych (+2 lata)
- Ilość graczy 2-4
- EAN SE1526
- Wymiary 17x10x5 cm