The wishlist name can't be left blank

Programowanie z krabem

Niedostępny
Indeks
731771
Cena
Cena 999,90 zł

Opis

Programowanie z krabem

 

Dane produktu:

Wielkoformatowa gra logiczna polecana głównie nauczycielom przedszkola i pedagogom chcącym za pomocą gier i zabaw umożliwić dzieciom zdobycie podstawowych umiejętności niezbędnych w programowaniu.

Krab to zabawne zwierzę, które lubi chodzić swoimi ścieżkami, a przy okazji uczy:

- nawiązywania relacji rówieśniczych,

- współdziałania z dziećmi,

- układania i rozwiązywania zagadek,

- eksperymentowania i przewidywania,

- określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów.

A wszystko to poprzez zabawę, w którą została umiejętnie wpleciona również nauka podstaw programowania.

Jak grać i uczyć jednocześnie programowania?

Pan Krab poprowadzi nas przez osiem zabaw rozwijających umiejętności niezbędne do  logicznego myślenia. Pan Krab rusza się…  jak krab – nie obraca się ale może chodzić w czterech kierunkach. Krab ma też przyjaciół, którzy lubią mu przeszkadzać. Na kamienistej plaży spotkamy panią Żabkę, panią Agamę, pana Kruka a w morskiej rafie koralowej pana Ślimaka, panią Murenę, panią Meduzę i panią Ośmiornicę – każde ze zwierząt ma nieco inny sposób ruszania się. Na szczęście nie musimy ich pamiętać, bo są zaznaczone kropkami.

W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli – nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba dyplom.

W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli – nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba certyfikat programisty.

Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu zabaw są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu – mogą być realizowane z przerwami.

Przebieg zajęć nigdy nie jest do końca przewidywalny – należy zostawić margines na pomysły, pytania lub niestandardowe rozwiązania dzieci i być na każde z nich otwartym.

Zestaw zawiera:

- 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22 x 22 cm,

- 8 kartonów z muszlami,

- 7 kartonów ze zwierzętami,

- 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami 10 x 10 cm,

- karton z postacią kraba 22 x 22 cm,

- planszę do zabaw i układania labiryntów o wielkości 220 x 200 cm,

- interaktywną matę do kodowania krokami (działa w połączeniu z komputerem, a najlepiej sprawdza
się z tablicą multimedialną)

- oraz elementy dodatkowe: 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród, 8 zestawów naklejek do każdej zabawy, 25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw, 200 kart pracy, 8 ćwiczeń na tablicę multimedialną,

- poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć.

Zestaw dla grup przedszkolnych w wieku 5-6 lat.

Licencja otwarta dla szkoły.

Galeria

Szczegóły

  • Indeks 731771
  • Producent EI System
  • EAN 9788365418456

Dodaj opinię

Tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy dokonali zakupu mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto