- kategorie:
- Kodowanie
- Sprzęt multimedialny
Opis
Programowanie z krabem
Dane produktu:
Wielkoformatowa gra logiczna polecana głównie nauczycielom przedszkola i pedagogom chcącym za pomocą gier i zabaw umożliwić dzieciom zdobycie podstawowych umiejętności niezbędnych w programowaniu.
Krab to zabawne zwierzę, które lubi chodzić swoimi ścieżkami, a przy okazji uczy:
- nawiązywania relacji rówieśniczych,
- współdziałania z dziećmi,
- układania i rozwiązywania zagadek,
- eksperymentowania i przewidywania,
- określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów.
A wszystko to poprzez zabawę, w którą została umiejętnie wpleciona również nauka podstaw programowania.
Jak grać i uczyć jednocześnie programowania?
Pan Krab poprowadzi nas przez osiem zabaw rozwijających umiejętności niezbędne do logicznego myślenia. Pan Krab rusza się… jak krab – nie obraca się ale może chodzić w czterech kierunkach. Krab ma też przyjaciół, którzy lubią mu przeszkadzać. Na kamienistej plaży spotkamy panią Żabkę, panią Agamę, pana Kruka a w morskiej rafie koralowej pana Ślimaka, panią Murenę, panią Meduzę i panią Ośmiornicę – każde ze zwierząt ma nieco inny sposób ruszania się. Na szczęście nie musimy ich pamiętać, bo są zaznaczone kropkami.
W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli – nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba dyplom.
W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli – nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba certyfikat programisty.
Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu zabaw są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu – mogą być realizowane z przerwami.
Przebieg zajęć nigdy nie jest do końca przewidywalny – należy zostawić margines na pomysły, pytania lub niestandardowe rozwiązania dzieci i być na każde z nich otwartym.
Zestaw zawiera:
- 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22 x 22 cm,
- 8 kartonów z muszlami,
- 7 kartonów ze zwierzętami,
- 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami 10 x 10 cm,
- karton z postacią kraba 22 x 22 cm,
- planszę do zabaw i układania labiryntów o wielkości 220 x 200 cm,
- interaktywną matę do kodowania krokami (działa w połączeniu z komputerem, a najlepiej sprawdza
się z tablicą multimedialną)
- oraz elementy dodatkowe: 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród, 8 zestawów naklejek do każdej zabawy, 25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw, 200 kart pracy, 8 ćwiczeń na tablicę multimedialną,
- poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć.
Zestaw dla grup przedszkolnych w wieku 5-6 lat.
Licencja otwarta dla szkoły.
Galeria
Szczegóły
- Indeks 731771
- Producent EI System
- EAN 9788365418456