FAQ - najczęściej zadawane pytania
Rejestracja i logowanie
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji.
Warto jednak założyć konto, ponieważ:
- usprawni to robienie kolejnych zakupów,
- produkty w koszyku zakupowym będą zapisane na koncie,
- umożliwi to podgląd zamówień,
- utworzone listy zakupowe zostaną trwale przypisane do konta,
- ułatwi to powtórzenie zamówienia bez konieczności dodawania do koszyka pojedynczych produktów.
Jak założyć konto w sklepie?
- Kliknij w Zaloguj/zarejestruj umieszczone w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony (telefon komórkowy).
- Wybierz opcję Utwórz konto.
- Wybierz typ konta, które chcesz zarejestrować.
- Podaj wymagane w formularzu dane.
- Po zapoznaniu się, zaakceptuj Regulamin.
- Opcjonalnie możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie naszego newslettera, w którym informujemy o nowościach, promocjach i inspiracjach.
Jak zalogować się w sklepie?
- Kliknij w Zaloguj/zarejestruj umieszczone w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony (telefon komórkowy).
- Wybierz opcję Zaloguj się.
- Podaj adres e-mail oraz hasło i kliknij Zaloguj się.
- Jeśli nie możesz się zalogować, kliknij w napis Nie pamiętasz hasła? i podaj swój adres e-mail, który został użyty do założenia konta. Na maila otrzymasz wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.
Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?
Nie przechowujemy haseł naszych Klientów. Możesz jednak zawsze samodzielnie zmienić swoje hasło.
- Kliknij w Zaloguj/zarejestruj umieszczone w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony (telefon komórkowy).
- Kliknij w napis Nie pamiętasz hasła? i podaj swój adres e-mail, który został użyty do założenia konta.
- Na skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.
Jak mogę usunąć swoje konto?
W celu usunięcia Konta ze sklepu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Szczegółowe informacje znajdują w Polityce Prywatności: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/polityka-prywatnosci
Jak mogę zmienić hasło na moim koncie?
- Kliknij w Zaloguj/zarejestruj umieszczone w prawym górnym rogu strony (laptop/komputer) lub ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony (telefon komórkowy).
- Zaloguj się podając adres e-mail i hasło.
- Po zalogowaniu wybierz Dane ogólne a następnie wybierz opcję Zmień hasło w sekcji Informacje o koncie.
Zamówienia
Jak złożyć zamówienie w sklepie?
- Wybierz produkt, który Cię interesuje i dodaj go do koszyka.
- Jeśli dodasz wszystkie interesujące Cię produkty i chcesz złożyć zamówienie, wybierz ikonę Koszyka umieszczoną w prawym górnym rogu strony.
- Po kliknięciu w ikonę zobaczysz podsumowanie wybranych produktów.
- W kolejnym kroku będziesz miał możliwość zalogowania się lub kontynuowania zakupów bez rejestracji.
Zakupy z logowaniem:
- Zaloguj się wpisując dane do logowania lub wykorzystując konta Google lub Facebook.
- Sprawdź czy dane do wysyłki, dla kuriera i do faktury są poprawne. Możesz je zmienić na tym etapie zamówienia.
- Wybierz sposób dostawy i kliknij Przejdź do wyboru płatności i podsumowania.
- Wybierz sposób płatności i zapłać. Gotowe. Twoje zamówienie zostało złożone.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienia.
Zakupy bez rejestracji:
- Podaj wymagane w formularzu dane do wysyłki i dane kontaktowe dla kuriera.
- Jeśli dane nabywcy są inne niż dane odbiorcy zaznacz checkbox Dane do faktury inne niż dane do wysyłki i uzupełnij adres nabywcy.
- Wybierz Sposób dostawy i Przejdź do wyboru płatności i podsumowania
- Wybierz Sposób płatności i zweryfikuj poprawność podanych danych.
- Po zapoznaniu się, zaakceptuj Regulamin.
- Opcjonalnie możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie naszego newslettera, w którym informujemy o nowościach, promocjach i inspiracjach.
- Kliknij Zamów z obowiązkiem zapłaty i opłać zamówienie. Gotowe. Twoje zamówienie zostało złożone.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienia.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia, gdy zdecydowałem się na płatność przelewem?
Decydując się na płatność przelewem bankowym powinieneś wnieść opłatę za zamówiony towar w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty we wskazanym terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Wybierając płatność przelewem internetowym lub kartą kredytową dokonujesz płatności od razu.
Jak sprawdzić aktualny status zamówienia?
Dla klienta zalogowanego istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia na koncie klienta. Po zalogowaniu wybierz zakładkę Zamówienia i znajdź zamówienie, którego status chcesz zweryfikować.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Jaki jest czas oczekiwania na produkty?
Informacja o terminie realizacji zamówienia widoczna jest w koszyku przy pozycji oraz w podsumowaniu. Termin realizacji zawarty jest również w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Informację o ewentualnej zmianie terminu realizacji otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail wraz z podanym nowym terminem realizacji.
Jak dokonać zmian w złożonym już zamówieniu?
Możliwe zmiany w zamówieniach uzależnione są od etapu realizacji zamówienia.
Każdorazowo muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Dział Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy mogę połączyć dwa zamówienia w jedno?
Możliwe zmiany w zamówieniach uzależnione są od etapu realizacji zamówienia.
Każdorazowo muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Dział Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy mogę ponownie zamówić produkty z poprzedniego zamówienia bez dodawania ich do koszyka?
Powielenie zamówienia jest możliwe, jeśli masz Konto na naszym sklepie i w ofercie nadal są produkty, które były w poprzednim zamówieniu.
Zaloguj się i wybierz w oknie po lewej stronie zakładkę Zamówienia, a następnie odszukaj zamówienie, które chcesz powielić. Kliknij Zamów ponownie w szczegółach zamówienia. Zostaniesz przeniesiony do pierwszego kroku koszyka.
Na tym etapie możesz zmodyfikować listę produktów w koszyku zmieniając ilości, dodając nowe produkty lub usuwając te, których nie chcesz zamówić ponownie.
W przypadku braku części produktów, które były w powielanym zamówieniu w koszyku pojawi się informacja, które produkty zostały usunięte podczas powielania zamówienia.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Możliwe zmiany w zamówieniach uzależnione są od etapu realizacji zamówienia.
Każdorazowo muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Dział Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Gdzie znajdę historię wszystkich moich zamówień?
Zamówienia składane jako użytkownik zalogowany są widoczne w panelu Klienta. Po zalogowaniu wybierz w oknie po lewej stronie zakładkę Zamówienia. Po kliknięciu pojawi się lista wszystkich zamówień wraz z ich numerami.
Gdzie znajdę numer swojego zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonenia zamówienia.
Jeśli składasz zamówienie jako użytkownik zarejestrowany jest on także widoczny w panelu Klienta. Po zalogowaniu wybierz w oknie po lewej stronie zakładkę Zamówienia i znajdź interesujące Cię zamówienie.
Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia. Co robić?
Prosimy o sprawdzenie czy wiadomość e-mail z potwierdzeniem nie trafiła do folderu Spam.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Zgubiłem/nie otrzymałem dokumentów związanych z zamówieniem. Czy mogę otrzymać je ponownie?
Faktury do zamówień wysyłane są w formie elektronicznej. Prosimy o sprawdzenie czy wiadomość e-mail z fakturą nie trafiła do folderu Spam.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Płatności
Jakie są możliwe metody płatności?
Możliwe formy płatności to:
- przelew przy pomocy szybkich płatności
- płatność przy odbiorze,
- płatność odroczona (dla placówek oświatowych i wybranych klientów hurtowych).
Czy mogę zrobić zakupy z odroczonym terminem płatności?
Tak, jest taka możliwość, jednak jest ona zarezerwowana tylko dla placówek oświatowych i wybranych klientów hurtowych.
Czy mogę zmienić sposób płatności w moim zamówieniu?
Możliwe zmiany w zamówieniach uzależnione są od etapu realizacji zamówienia.
Każdorazowo muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Dział Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy ceny na stronie i w katalogu są to ceny netto czy brutto?
Ceny podane na stronie i w katalogu są cenami brutto.
Faktury
W jaki sposób otrzymam fakturę?
Faktura zostanie wysłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Chciałbym zmienić dane do faktury. Jak to zrobić?
Możliwe zmiany w zamówieniach uzależnione są od etapu realizacji zamówienia.
Każdorazowo muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Dział Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy do jednego zamówienia mogę otrzymać dwa dokumenty sprzedaży (faktura na firmę + paragon)?
Do każdego zamówienia wystawiana jest tylko jedna faktura (na firmę lub imienna). Nie wystawiamy paragonów.
Czy mogę otrzymać duplikat faktury?
Tak, jest możliwość otrzymania duplikatu faktury.
W tym celu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy istnieje możliwość wysłania faktury na inny adres niż zamówienie?
Faktura wysyłana jest w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Czy fakturę można otrzymać na każdy z produktów z zamówienia oddzielnie?
Do każdego zamówienia wystawiana jest tylko jedna faktura.
Dostawa
Darmowa dostawa – od jakiej kwoty?
Koszty dostawy uzależnione są od rodzaju użytkownika, wartości zamówienia oraz wybranego sposobu dostawy zakupionych towarów.
Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy znajdują się tutaj: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/wysylka
W przypadku zamówień wyłącznie na produkty cyfrowe koszty dostawy nie są doliczane.
Czy muszę płacić za dosłanie produktów, których aktualnie nie ma na stanie?
Nie, koszt dosłania chwilowo niedostępnego towaru leży po naszej stronie.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest zgodnie z terminami realizacji widocznymi w koszyku przy pozycji oraz w podsumowaniu.
Informację o terminie realizacji otrzymasz również w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
O ewentualnej zmianie terminu realizacji informację otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail wraz z podanym nowym terminem realizacji.
Czy mogę zapłacić kurierowi kartą nie gotówką?
Tak, zgodnie z informacją przekazywaną przez firmę kurierską DPD wszyscy kurierzy są wyposażeni w terminale płatnicze.
Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?
Możliwe zmiany w zamówieniach uzależnione są od etapu realizacji zamówienia.
Każdorazowo muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Dział Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie realizowane są wyłącznie drogą wysyłkową.
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub usługi Paczkomaty Inpost.
W ten sposób dajemy Ci gwarancję, że zamówione przez Ciebie produkty trafią szybko do Twoich rąk.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Niestety nie realizujemy zamówień na zagraniczne dane.
Dostawa nie przyjechała. Co robić?
W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy istnieje możliwość zmiany formy dostawy?
Możliwe zmiany w zamówieniach uzależnione są od etapu realizacji zamówienia.
Każdorazowo muszą być one jednak ustalone i potwierdzone przez Dział Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Czy otrzymam informację na temat numeru paczki?
Tak. Po utworzeniu paczki na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym śledzenie paczki na stronie spedytora.
Czy produkty z jednego zamówienia mogą być przesłane na dwa różne adresy?
Nie ma możliwości podziału zamówienia i przesłania go na dwa różne adresy.
Produkty
Czy mogę zamówić produkty ze statusem oczekujemy na dostawę? Czy otrzymam informację o terminie ich wysyłki?
Produkty ze statusem Oczekujemy na dostawę mogą być zamawiane tylko przez placówki oświatowe i klientów hurtowych.
Klient indywidualny może zapisać się na powiadomienie o dostępności i zakupić produkt w momencie, kiedy będzie on znajdował się na naszym magazynie.
O terminie wysyłki zamówionych produktów informację znajdziesz w koszyku przy pozycji, w podsumowaniu oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
O ewentualnej zmianie terminu realizacji informację otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail wraz z podanym nowym terminem realizacji.
Czy mogę kupić produkt kupić teraz, a dostawę zarezerwować w późniejszym terminie?
Indywidualne warunki sprzedaży zarezerwowane są tylko dla placówek oświatowych i wybranych klientów hurtowych.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Produkt, którego szukam ma status oczekujemy na dostawę. Jak mogę się dowiedzieć kiedy się pojawi ponownie?
Planowany termin dostawy dla niektórych produktów można znaleźć na liście produktów lub po wejściu w kartę produktu.
Informacja ta znajduje się zamiast opcji Dodaj do koszyka. Termin dostawy widoczny jest również w koszyku przy pozycji.
W przypadku braku informacji o terminie dostawcy przy produkcie prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Dostarczony produkt różni się od przedstawionego na stronie. Co zrobić?
Produkt można zareklamować przez:
- formularz on-line dostępny po zalogowaniu do konta klienta i wybraniu zakładki Reklamacje/Zwroty
- formularz online: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/reklamacje
Po wypełnieniu i zarejestrowaniu zgłoszenia prosimy o oczekiwanie na kontakt mailowy lub telefoniczny ze strony pracownika Działu Reklamacji.
Więcej informacji na stronie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/reklamacje-instrukcja
Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu?
W przypadku skorzystania z możliwości zwrotu należy uzupełnić formularz on-line dostępny po zalogowaniu do konta klienta i wybraniu zakładki Reklamacje/Zwroty lub na stronie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/zwroty
Po wypełnieniu i zarejestrowaniu zgłoszenia prosimy o odesłanie towaru na własny koszt (klient indywidualny) lub o oczekiwanie na kontakt mailowy lub telefoniczny ze strony pracownika Działu Reklamacji (placówka oświatowa).
Więcej informacji na stronie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/zwrot-instrukcja
W jaki sposób mogę zareklamować produkt? Gdzie znajdę formularz reklamacyjny?
Produkt można zareklamować przez:
- formularz on-line dostępny po zalogowaniu do konta klienta i wybraniu zakładki Reklamacje/Zwroty
- formularz online: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/reklamacje
Po wypełnieniu i zarejestrowaniu zgłoszenia prosimy o oczekiwanie na kontakt mailowy lub telefoniczny ze strony pracownika Działu Reklamacji.
Więcej informacji na stronie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/reklamacje-instrukcja
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni w przypadku podmiotów gospodarczych i 14 dni w przypadku Konsumentów.
Dokładamy wszelkich starań aby rozpatrywać reklamacje w jak najkrótszym czasie.
Jakich informacji potrzebuję do złożenia reklamacji?
Aby zgłosić reklamację przygotuj:
- numer zamówienia lub numer faktury,
- zdjęcia uszkodzeń,
- protokół szkody spisany z kurierem (w przypadku uszkodzeń w trakcie doręczenia)
Szczegółowa instrukcja złożenia reklamacji znajduje się tutaj: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/reklamacje-instrukcja
Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Zwrot – 14 dni od dnia dostawy
Reklamacje – 2 lata od dnia zakupu lub zgodnie z ustalonymi indywidualnymi warunkami
Rozbieżności ilościowe – 7 dni kalendarzowych od momentu dostawy
Uszkodzenia w transporcie – 3 dni kalendarzowe od momentu dostawy
Produkt uległ zniszczeniu w dostawie, co zrobić?
W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczne wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie po zalogowaniu do konta klienta i wybraniu zakładki Reklamacje/Zwroty lub dla klienta niezalogowanego bezpośrednio na stronie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/reklamacje
Dodatkowo klient w ciągu godziny od otrzymania przesyłki powinien również uzupełnić protokół szkody na stronie firmy kurierskiej DPD https://protokol.dpd.com.pl/ - uzupełnienie protokołu DPD nie jest jednoznacznie zgłoszeniem reklamacji do Grupy MAC S.A.
Czy produkt reklamowany muszę odesłać sam?
Jeśli roszczenia zostaną uznane za zasadne towary reklamowane są odbierane na nasz koszt.
Jak wygląda zwrot płatności?
Każdorazowo w przypadku wystawienia faktury korygującej Klient za pośrednictwem wiadomości e-mail jest proszony o podanie numeru konta i danych niezbędnych do przelewu nadpłaty.
Wiadomość ta jest przesyłana do Działu Finansowego z dyspozycją zwrotu środków na wskazany numer konta.
Czy do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu?
Do złożenia reklamacji potrzebny jest numer zamówienia lub numer faktury.
Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Jeśli składasz zamówienie jako użytkownik zarejestrowany jest on także widoczny w panelu Klienta. Po zalogowaniu należy w oknie po lewej stronie wybrać zakładkę Zamówienia.
Faktura elektroniczna do zamówienia jest wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Jaki okres czasu obejmuje gwarancja?
Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat lub zgodnie z ustalonymi indywidualnymi warunkami licząc od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana.
Czy mogę zareklamować usługę?
Wszelkie nieprawidłowości bardzo prosimy zgłaszać do Działu Obsługi Klienta
e-mail: sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
tel: 41 366 55 55 (pn-pt, w godz: 7:30 - 15:30)
formularz kontaktowy: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
Kontakt i pomoc
Jak mogę skontaktować się z zespołem Księgarni Edukacyjnej?
Aby skontaktować się z zespołem Księgarni Edukacyjnej, możesz napisać na adres sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
Szczegółowe dane kontaktowe można znaleźć na stronie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact
W jakich godzinach pracuje Dział Obsługi Klienta?
Dział Obsługi Klienta pracuje w dni robocze w godz. 7:30-15:30.
Gdzie znajdę kontakt do konsultanta oświatowego?
Telefon oraz e-mail do konsultanta oświatowego w terenie znajduje się na stronie https://www.mac.pl/kontakt
Wybierając w wyszukiwarce odpowiednie województwo, a następnie powiat w łatwy sposób znjadziesz telefon i e-mail do przedstawiciela obsługującego dany region.
Dla zarejestrowanego klienta kontakt do konsultanta oświatowego znajduje się w Panelu Klienta w zakładce Mój konsultant.
Gdzie znajdę Regulamin sklepu i Politykę Prywatności?
Regulamin: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/regulamin
Polityka Prywatności: https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/polityka-prywatnosci
Czy mogę zadać pytanie dotyczące produktu przed zakupem?
Tak, oczywiście. Zespół Księgarni Edukacyjnej dostępny jest w dni robocze w godz. 7:30-15:30, a wszelkie pytania można zadawać poprzez wysłanie wiadomości na adres sklep@ksiegarnia-edukacyjna.pl
Szczegółowe dane kontaktowe można znaleźć na stronie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/contact