Reklamacje, zwroty
REKLAMACJE
- Użytkownik ma prawo do składania reklamacji dotyczących wad technicznych zamówionego towaru.
- Reklamacje dotyczące zamówień należy zgłosić na adres email: reklamacje@ksiegarnia-edukacyjna.pl
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez GM. Jeśli reklamacja nie może być w tym terminie rozpatrzona, GM w terminie tym, powiadamia Użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- GM niezwłocznie powiadomi Użytkownika o decyzji dotyczącej przesłanej reklamacji, w formie elektronicznej, na adres wskazany przez Użytkownika w reklamacji.
- W przypadku, gdy reklamacja dotyczy zamówionego przez Użytkownika Towaru do reklamacji należy dołączyć kserokopię faktury zakupu.
- Nie stanowią podstawy reklamacji różnice pomiędzy wyglądem towarów dostarczonych a ich wyglądem przedstawionym na stronie internetowej Sklepu, które wynikają z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
ZWROTY
Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje prawo zwrotu Towaru na następujących zasadach:
- Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny jeżeli zwracany towar:
- nie nosi śladów użytkowania,
- nie posiada wad i zniszczeń,
- znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu własnym, jeśli takie posiadał,
- posiada dołączony do niego dowód zakupu.
- GM może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwracany towar, wraz z dowodem jego zakupu, należy dostarczyć na adres Magazynu, z którego nastąpiła realizacja zamówienia.
Towar należy odesłać na adres:
Grupa MAC S.A.
ul. Zagnańska 119
25-560 Kielce
- Użytkownik zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.